Cum sa ai un abdomen plat ca si Cameron Diaz sau fesieri a la JLo?

Cum sa ai un abdomen plat ca si Cameron Diaz sau fesieri a la JLo?

Cum sa ai un abdomen plat ca si Cameron Diaz sau fesieri a la JLo?

Antrenorii lor personali iti dezvaluie 7 mici trucuri ca sa obtii mari rezultate!
 
1. Fesieri perfecti
David Kirsch, antrenorul lui Heidi Klum si Naomi Campbell, iti recomanda: forfecari pe minge.
- intinde-te pe minge pe o parte, cu mana si piciorul sprijinite de podea, pentru a-ti mentine echilibrul
- ridica usor ambele picioare la circa 30 cm de sol
- fa forfecari alternative
Repeta de 15 - 20 de ori.

2. Pauza e importanta
Joe Dowdell, antrenor personal al Anne-ei Hataway si Claire Danes  recomanda ca intre serii sa se faca o pauza de 20-30 de secunde la inceputul antrenamentului, cand muschii nu sunt inca obositi. Cand incepi sa te simti obosit, prelungeste pauza de la 40 de secunde pana la 1 minut. Aceasta metoda permite sa obtii maximum posibil dintr-un exercitiu, lucrand muschii in mod gradat.
 
3. Antreneaza cate un grup de muschi odata
Harley Pasternak, antrenorul Aliciei Keys, Evei Mendes si Halle Berry, recomanda sa se lucreze cate un brat si un picior odata, in timpul antrenamentului cu greutati. Astfel, in timp ce o parte a corpului se odihneste, cealalta exploateaza la maxim energia si lucreaza mai intens. Inclusiv inima lucreaza mult mai usor, ceea ce inseamna consum mai mare de calorii.

4. Antrenament focalizat
Michael George,  care le antreneaza pe Julianne Moore, Meg Ryan si Reese Witherspoon, afirma ca majoritatea persoanelor, ca sa antreneze fiecare fasa musculara, executa 2-3 serii de repetari pentru 3 exercitii, consecutiv.  El recomanda insa, 4 exercitii diferite pentru fiecare grup muscular, executandu-se 3 serii consecutive din acelasi exercitiu, fara pauza intre ele.

5. Respira in mod corect
Mark Blanchard, care le antreneaza pe Jennifer Lopez si Jennifer Aniston, ne sfatuieste sa ne controlam eficient respiratia. Inspirand si expirand correct, pe durata unei sesiuni, se aduce mai mult oxigen in muschi,  facilitand tonifierea acestora. Ideal ar fi sa inspiram si sa expiram de 12 ori pe minut.

6. Numara invers
Ashley Borden, antrenor pentru Mandy Moore, Christina Aguilera, Lauren Graham si Tori Spelling, te sfatuieste sa decizi cate repetari ai de facut inainte sa incepi exercitiul in sine si sa numeri invers (10,9,8 …) in locul numaratorii normale, pentru fiecare serie. Asta ar trebui sa te ajute sa te concentrezi mult mai bine asupra a ceea ce faci.

7. Arde mai multe calorii
Gregory Joujon-Roche, antrenorul lui Rachel Weisz si Demi Moore, recomanda o metoda de antrenament pe banda, pentru a arde mai multe calorii: dupa o incalzire de minim 3 minute, creste inclinarea benzii pana la nivelul 8,  sprijina-te cu mainile de aparat si continua sa mergi ca si cum ai urca o panta.

Cuvinte de cautare: Antrenament, fitness, tonifiere
 

Comenteaza

Cauta in:

Newsletter

Citeste acum