12 sfaturi pentru mamicile care nu au timp sa vina la sala!

12 sfaturi pentru mamicile care nu au timp sa vina la sala!

12 sfaturi pentru mamicile care nu au timp sa vina la sala!

 Fiind la randul meu mamica si confruntandu-ma de multe ori cu aceleasi probleme, m-am gandit sa scriu un articol si despre acest subiect, pentru a le ajuta pe mamicile, care isi doresc cu disperare sa gaseasca (sau sa inventeze prin magie) acele 2-3 ore necesare antrenamentului, in programul lor infernal, care se imparte intre job, casa, copil, sot si cele alte cateva zeci de treburi “fara importanta” pe care trebuie sa le rezolve o doamna saptamanal. 

 
Deci haideti sa vedem impreuna cum putem salva cele 3 ore saptamanale in care veti fi doar voi, obiectivul vostru si sala de fitness cu tot ce va ofera aceasta: fitness, activitati de grup, personal training, masaj, sauna si alte servicii facute special sa va atraga. 

1) Pe durata weekendului prepara mai multe portii de mancare, pe care le poti depozita in congelator. Le vei putea utiliza in timpul saptamanii ca sa nu mai pierzi timp in bucatarie.  
2) Fa majoritatea cumparaturilor o singura data pe saptamana si cere sotului sa se opreasca la un market, dupa serviciu, ca sa cumpere paine si ce mai e necesar. 
3) Cand prepari cina gateste mai mult decat este necesar. Surplusul va constitui cina voastra de a doua zi. 
4) Alege o sala aproape de birou. Odata ce ai terminat munca fugi rapid la sala fara sa te gandesti prea mult. 
5) Daca la pranz ai o pauza consistenta, de macar o ora si jumatate, foloseste-o ca sa faci miscare. Daca alegi acest interval te vei bucura si de avantajele financiare ale unui abonament tip “happy hour”. 
6) Imparte treburile casnice intre ziua de sambata si duminica. Asa vei avea timp in ambele zile sa iesi sa te relaxezi la sala sau cu familia. Nu vei pierde o zi intreaga facand curat si gatind apoi duminica vaietandu-te ca esti obosita si nu mai ai chef de nimic. Si fie vorba intre noi … si barbatii stiu sa dea cu aspiratorul :D. 
7) Calcati o singura data pe saptamana, dupa cina, de preferat in fata televizorului ca sa mai estompati din plictiseala. 
8) PR-ul este util! :D Du-te in vizita la parinti sau la socri cu diverse mici atentii. Vor fi bucurosi sa te ajute cand vei avea nevoie de o ora doar pentru tine. 
9) Macar 3 seri pe luna luati cina la parinti. In acea zi nu va fi nevoie sa gatesti iar inainte de cina tu poti face sport iar soacra il va lua cel mic de la gradinita si va va astepta cu masa pusa pentru toti :).
10) Incearca sa il implici si pe sotul tau in activitatea fizica de la sala. Impreuna va fi mai simplu sa va organizati. Dati-va ture de genul azi il iau iau eu, maine tu de la gradi/after. Celalalt va merge la sala.
11) Cauta-ti si alti “colaboratori” de baza cu care sa lasi copilul cu inima “usoara” si fara sa te gandesti non stop daca cel mic a mancat sau nu iti “redecoreaza” apartamentul. Daca nu ai rude, cauta un vecin de nedejde, o prietena care iubeste copiii sau chiar alta mamica cu aceleasi probleme, urmand ca tu sa ii intorci serviciul cand va merge ea la sala, avand grija de copilul ei.
12) Ia copilul cu tine la sala. Daca nu stiai, s-au deschis sali care dispun de acele “kids club” unde persoane pregatite au grija de pitici pe durata antrenamentului parintilor. Unele ofera activitati sportive paralele cu ale adultilor iar altele activitati distractive ca la gradinita. Tu stai linistita iar copilul tau isi va face prieteni si va intelege de mic ca este bine sa faci miscare daca vrei sa fii in forma.
 
Dupa cum vezi timp se gaseste suficient, important este sa fii flexibila si foarte bine organizata. Ca sa fii in forma nu ai nevoie de ore intregi si istovitoare de antrenament, ci trebuie sa fii constanta, focusata pe obiectiv si foarte determinata sa obtii ceea ce iti doresti. Important este sa nu te predai! ;)
 
Mult succes!

Comenteaza

Cauta in:

Newsletter

Citeste acum