5 de NU pentru rezultate rapide

5 de NU pentru rezultate rapide

5 de NU pentru rezultate rapide


O mare parte din baietii care se inscriu la sala, se grabesc sa devina din ce in ce mai “mari”, sa isi creasca forta, sa para mai impunatori ca niciodata, sa faca furori in fata fetelor si sa ii faca invidiosi pe altii … nimic rau in toate acestea. 
 
Dar apare o singura problema … din cauza grabei sau din lipsa unor notiuni de baza … unii comit erori grave in incercarea de a accelera timpii, de a arde diverse etape, de a deveni mai mari si mai puternici in cel mai scurt timp posibil. 
 
Iata cateva greseli, pe care le intalnim cel mai adesea la incepatorii dornici de rezultate peste noapte. Evitati-le daca tineti la sanatatea voastra si va doriti rezultate adevarate. 
 
1) NU greutatilor mari la primul antrenament  Este o metoda buna doar pentru a va alege cu niste rupturi musculare sau chiar mai rau.  Cine a spus ca pentru a creste masa musculara trebuie sa folositi greutati peste limita?  De fapt, aruncati o privire la modul in care se antreneaza bodybuilderii profesionisti si veti ramane uimiti. Controlarea miscarii si un antrenament corect sunt cea mai buna solutie pentru rezultate optime.
2) NU produselor chimice.  Stiti despre ce vorbim, si cu siguranta ideea v-a trecut macar prin cap, sau altcineva v-a vorbit despre asta. Credeti ca merita sa va riscati sanatatea pentru 1 cm in plus la circumferinta bratului? Noi spunem ca nu. Clar ca aveti liber la integratori naturali, vitamine, proteine, aminoacizi dar toate luate corect si in cantitatile potrivite.
3) NU va aruncati pe greutati imediat ce ati intrat in sala.  Incalzirea nu este un lucru pe care il fac doar fetele, cum gandesc multi.  Un muschi incalzit corect va fi in masura sa lucreze bine, ceea ce se traduce in rezultate mai rapide. Nu uita nici de stretching la sfarsitul fiecarui antrenament. Nici acesta nu este doar pentru fete…
4) NU incepeti niciodata antrenamentul cu muschii mici ca biceps sau triceps, cum procedeaza multi, disperati sa isi dezvolte bratele. Antrenand intai aceste grupe musculare, veti afecta negativ grupele mai mari cum ar fi pectoralii, dorsalii, etc. Schema este aceasta: mai intai grupele mari apoi cele mici. Ex: pectorali inainte de triceps, dorsali inainte de biceps…
5) NU mentineti acelasi antrenament mai mult de cateva saptamani. Incercati sa variati, schimband tehnica, exercitiile, greutatile. Modul cel mai bun de a stimula muschiul sa creasca este de a nu il lasa sa se obisnuiasca cu un anumit antrenament. Intrebati si un antrenor personal, care va va da sfaturile cele mai bune cu privire la etapa in care va aflati si urmatorii pasi de parcurs catre obiectivul dvs.

Comenteaza

Cauta in:

Newsletter

Citeste acum