Abdomen plat in 4 miscari

Abdomen plat in 4 miscari

Abdomen plat in 4 miscari

Ce tip de abdomen ai? Mereu „umflat”, putin tonifiat, cu tendinte proeminente?  Nu te teme! Ai aici cateva sfaturi ca sa il mentii in forma, un amalgam de fitness, wellness si dieta pe baza de orez.
Daca ai un abdomen putin tonifiat
• lucreaza-ti abdominalii pentru ca e o problema de musculatura
• executa un antrenament gradual: o data la 3 zile creste cate putin cantitatea de exercitii si frecventa
• nu fa eforturi supraomenesti: abdominalii se  “imbunatatesc” destul de rapid, dar ca sa obtii rezultate de durata trebuie sa ii lucrezi" incet. Altfel, efortul prea mare poate cauza microleziuni.
Daca ai un abdomen proeminent
• ai nevoie de o alimentatie corecta si antrenament
• evita caloriile inutile cum ar fi bomboanele, dulceturile, insasi zaharul.
• fa miscare ca sa imbunatatesti frecventa cardiaca, dar fara sa exagerezi. Nu trebuie sa pici din picioare pentru a arde caloriile ci e suficient sa menii bataile la 70% din propria frecventa maxima (se calculeaza scazand din 220 varsta ta)
• abdomenele ajuta. Dar cu 2 avertizari: ca sa lucreze bine, nu ridica spatele mai sus de 30° de la sol si nu fa prea multe. Muschii solicitati pot creste si risti ca abdomenul tau sa devina mai proeminent. 
Daca ai un abdomen mereu umflat
• problema poate fi retentia de lichide iar solutia tine de alimentatie
• incearca o dieta bogata in apa, fibre vegetale, fructe si legume
• consuma probiotice
• evita fibrele grele: mai bine legume pasate decat o ciorba cu de toate.
• fa exercitii de respiratie: respira profund, lent si fara apnee pentru 1 minute zilnic. Va fi ca un masaj intern. 
• menta si gentiana favorizeaza digestia
Daca circumferinta e mare...
Kilogramele in exces se concentreza pe lateralul abdomenului (pernitele :) ) sau inelele de grasime. Stratul de grasime este subcutanat deci mai greu de dat jos.
•E cazul sa te concentrezi pe alimentatie. Mai mult decat o dieta drastica ajuta un meniu in care sa dozezi bine proteinele si carbohidratii. Dezechilibrul intre cele 2 va duce la o pierdere a masei musculare. 
• alege un antrenament aerobic: alergat, bicicleta, banda. De 3 ori pe saptamana intercaleaza cu 2 sedinte in sala de antrenament localizat: este perfect exercitiul in care in picioare, cu gambele departate si genunchii flexati, cu bratele apropiate de corp se executa flexari laterale ale bustului. Mareste progresiv efortul, adaugand si 2 greutati. Pleaca de la 20 de repetari.

Dieta
Am zis 4 miscari? :) Asa si ramane dar sa nu uitam de dieta, ca un factor care completeaza fericit toate indicatiile de mai sus.  Atentie la alimentatie, mai ales la mancarurile care „umfla”. O dieta care sa fie usor de tinut, care sa te sature fara sa incalci canoanele unei alimentatii sanatoase? Este dieta cu orez.  Orezul este un aliment care satura fara sa fie greu de digerat. O veti gasi la sectiunea Dieta saptamana viitoare!

Bafta la slabit!


 

Comenteaza

Cauta in:

Newsletter

Citeste acum