Antrenor fitness: 10 sfaturi pentru cariera ta!

Antrenor fitness: 10 sfaturi pentru cariera ta!

Antrenor fitness: 10 sfaturi pentru cariera ta!

 Adeseori un antrenor de fitness tinde sa isi suprasolicite fizicul si sanatatea, exagerand cu numarul de clase saptamanale. Ca instructor de fitness practici o munca frumoasa si motivanta, in care esti mereu in centrul atentiei. Poate parea atractiva si dezirabila dinafara, dar numai cei care o practica stiu cata oboseala se ascunde uneori in spatele ei. Din acest motiv, pentru a te bucura mult timp de aceasta munca, teebuie sa inveti ceteva elemente de baza despre cum sa te mentii in forma, atat fizica cat si mentala si sa iti rezervi timp si pentru viata personala. 

 
Ca sa ai o cariera cat mai lunga iti prezentam mai jos cateva sfaturi, care te vor ajuta sa te mentii sanatos si in forma:
 
1. Ia-ti pauze binemeritate! Nu te gandi prea mult si macar o data la sase saptamani ramai acasa in weekend sau iesi din oras, departe de sala. Nu astepta ca organismul tau sa apese butonul de avarie, pentru ca nu e tocmai profesional  sa iti suni managerul si sa ii spui ca azi nu poti sa iti tii clasa pentru ca nu te simti bine. Mai bine cauta un inlocuitor din timp si fugi departe de sala. Asa toata lumea e multumita.
2. Fa-ti timp sa mananci suficient! Este clar ca uneori e dificil sa respecti orele de masa, daca ai clasa dimineata la ora 8.00 sau la pranz la 14.00, nu mai spun nimic de ora cinei la care tu faci spinning cu elevii tai. Deci ori sari peste mesele respective, ori consumi rapid ce ai la indemana, adica exact contrariul a ceea ce explici zilnic elevilor tai. Ia intotdeauna micul dejun si prepara-ti pranzul de acasa si ia-l la sala. Asa o sa mananci sanatos. Citeste si articolul nostru http://www.profitness.ro/life-activities/si-daca-am-putin-timp-ca-sa-mananc-
3. Nu te antrena la clasa ta, ci invata-i pe altii sa se antreneze! Obiectivul tau nu este sa te mentii in forma antrenandu-te in timpul claselor, ci sa explici altora cum sa isi execute antrenamentul in cel mai corect mod posibil. Atunci te transformi intr-un antrenor profesionist, cand iti dezlipesti privirea de la tine cel din oglinda si o indrepti catre cei din spatele tau, intervenind si corectandu-i.
4. Motiveaza mai mult cu vocea si mai putin cu ajutorul corpului! Cine a spus ca trebuie sa lucrezi cot la cot cu elevii tai pe toata durata clasei? Crezi ca un profesor de dans danseaza pe toata durata unei coregrafii cu elevii sai? Gaseste singur momentele in care sa ii indrumi doar verbal. In clasele de implicare fizica maxima munca antrenorului cot la cot stimuleaza participantii sa nu cedeze dar acelasi lucru il obtii si daca te apropii de ei si ii incurajezi verbal. Incearca sa gasesti echilibrul intre a face si a vorbi, lasandu-ti timp sa te si odihnesti.
5. Invata cateva programe noi! Avem de-a face cu un domeniu foarte vast in care permanent apar lucruri noi. Variaza mereu programul antrenamentelor, nu te vei plictisi nici tu, nici elevii tai. Ii vei mentine motivati si vei avea o prezenta constanta la clasa.
6. Fixeaza-ti obiective! Un obiectiv iti impune o directie in viata. O iesire cu elevii tai, o conventie de fitness sau un training, te solicita sa te organizezi si sa dai mereu mai mult. Fara obiective intri in rutina si iti pierzi concentrarea. Daca iti indeplinesti aceste obiective ramai “in carti” si castigi mai mult.
7. Imbraca echipament de calitate! Poti sa previi multe evenimente neplacute investind in niste pantofi sport de calitate. Investeste in imaginea ta de profesionist, evitand facaturile si tricourile ordinare, eventual cu mesaje care promoveaza o viata dezordonata. 
8. Gandeste pozitiv! Pe plan psihologic, cand te simti obosit si demotivat, aminteste-ti de ce ai decis sa practici aceasta meserie. Gandeste-te la prima ta conventie, la primul tau antrenament. Repeta-ti ca trebuie sa dai participantilor la clasa ta, intreaga ta atentie si sa ii ajuti sa se simta bine.
9. Antreneaza-te complet! Daca predai doar un anumit gen de clasa, este normal ca musculatura ta se sufere modificari in directia respectiva. Ca sa eviti unele accidentari, antreneaza-te cu alte tipuri de exercitii, ca sa iti dezvolti un fizic armonios. Chiar si la clasele tale nu repeta de multe ori acelasi program.
10. Invata sa spui nu! Ai grija de sanatatea ta. Daca ai o zi libera pe saptamana nu accepta sa inlocuiesti tocmai atunci un coleg . Daca ai 3 ore dimineata si 2 la pranz, seara te odihnesti. Sanatatea ta este pe primul loc. Avand in vedere ca succesul tau depinde de sanatatea ta fizica, invata sa o gestionezi. 
 

Aura TITIANU
Specialist in ComunicareFitness ManagementFitness Marketing
 
Analiza business/Creare business plan.
Recrutare si training personal.
Elaborare proceduri specifice fiecarui departament.
Elaborare plan de marketing/vanzari
Pregatire evenimente in club
E -mail :
 office@profitness.ro

Comenteaza

Cauta in:

Newsletter

Citeste acum