Relatia cu clientul

Persoanele tinere si cele in varsta la sala. Diferente de comunicare.

Calitatea si profesionalismul unui antrenor depind nu numai de pregatirea sa „tehnica” de sportiv dar si de modul in care reuseste sa comunice cu clientii sai. Daca lucrand cu persoanele tinere, fiecare instructor se simte in largul sau, ajungandu-se foarte usor chiar la o relatie de amicitie (desi nu este intotdeauna recomandata), cu persoanele mai in varsta situatia se schimba. Si cum mentionam in alt articol http://www.profitness.ro/fitness-la-puterea-50-/433  ca si in Romania, publicul consumator de fitness peste 50 de ani devine din ce in…
detalii

Personal Training - Motivarea clientului!

Odata efectuati primii pasi obligatorii, in relatia cu un client nou, si anume: chestionarul cu privire la starea de sanatate, efectuarea testelor de verificare a formei fizice, capacitatii de cordonare, etc., urmatorul pas trebuie sa fie acela de programare si structurare a antrenamentului viitor. Programarea si crearea unei structuri solide bazate pe informatiile adunate este o etapa fundamentala. Nu se poate trece la o alta etapa, sau pur si simplu, merge dupa “ureche”, sub forma: "vom vedea pe parcus ce…
detalii

Tehnici de comunicare la sala: Motivarea clientului utilizand un limbaj pozitiv

Stim deja ca principala preocupare a unui antrenor sau a unei persoane de vanzari in fitness, pe langa aspect si pregatire tehnica, trebuie sa fie o comunicare corecta cu clientul. Din experienta acumulata in ore intregi petrecute in sala, in traininguri sau in discutii cu antrenori sau consilieri de vanzari, am remarcat ca din pacate comunicarea cu clientul (atat in momentul cand acestuia i se recomanda/vinde un abonament cat si la antrenamente sau clase), de foarte multe ori este gresita…
detalii

Antrenor Fitness: Invata sa iti cunosti clientii

CATEODATA un om de vanzari sau un antrenor personal trebuie sa se transforme intr-un adevarat sociolog.  Daca vrei ca afacerea sa creasca si sa ai din ce in ce mai multi clienti, trebuie sa inveti sa privesti in jur, sa examinezi tipologiile de persoane intalnite in centrul tau si  sa le intelegi. De ce? Pentru ca un centru de fitness a devenit o “microsocietate” in sine, unde se intalnesc diverse tipuri de personaje, fiecare cu obiectivele sale, dorintele si desigur,…
detalii

Gestioneaza comportamentele problema ale clientului

Raportul antrenorului personal cu propriul client trebuie sa se ghideze dupa cateva repere de o maxima claritate. Exista insa si cateva situatii care o pot altera … Relatia cu clientul este una dintre cele mai importante componente ale muncii ca si antrenor personal. Cei care lucreaza de mult timp in acest sector inteleg prea bine cate “fete” poate avea relatia care se incheaga cu fiecare client pe care il ai. Inainte de toate, este indispensabila increderea reciproca: clientul trebuie sa…
detalii

Clienti dificili? Ofera-le optiuni!

Fiecare antrenor, in cariera lui, va intalni la un moment dat  un client care, intr-un fel sau altul ii va pune bete in roate. Este acel client continuu nemultumit de antrenamentele pe care le face, de faptul ca rezultatele nu se vad asa de repede pe cat si-ar dori, de faptul ca plateste prea mult, etc.. Motive, cu siguranta, vor gasi multe, dar reactia ta in acele momente vorbeste despre tine si despre profesionalismul tau! Unde mai pui faptul ca potentialii…
detalii
Cauta in:

Newsletter

Citeste acum