Black Friday in versiunea fitness?

Black Friday in versiunea fitness?

Black Friday in versiunea fitness?

Ce spuneti despre o actiune de marketing gen Black Friday aplicata salilor de fitness? Oare am vedea cozi la intrarea in salile de fitness? S-ar gasi persoane care sa stea langa receptie inca de la deschidere in disperarea de a mai prinde un abonament la un pret ireal de mic?

Poate ca nu s-ar forma chiar randuri de doritori sa practice miscarea  dar din cele observate este o actiune care tinde sa prinda din ce in ce mai bine in Romania, motiv pentru care nu cred ca ar constitui un esec, daca este aplicata corect si de catre un club de fitness.

Orice eveniment care are o sustinere media puternica, cunoscut in masa ca fiind o perioda in care pot fi achizitionate bunuri la preturi foarte bune, nu face decat sa ma ajute pe mine, ca si club de fitness, in promovarea campaniei mele, asigurandu-mi "oficial"  un motiv intemeiat pentru care aplic reducerea respectiva.

Nu spun ca nu am putea pur si simplu sa aplicam o reducere considerabila si cu un alt prilej, dar un discount foarte mare aplicat atunci cand nu trebuie, este ca si cum am sarbatori Craciunul in iulie. Oricat de mari ar fi eforturile noastre de comunicare, cum dorim sa "impachetam" acea campanie ca fiind facuta in intampinarea si ajutorul membrilor, de fapt, mesajul pe care il va transmite sau cel pe care clientul il va percepe este: "clubul are probleme financiare"!

Asadar, trebuie sa fim foarte atenti:

1. cat de mari sunt reducerile pe care le facem

2.  cu ce prilej sunt aplicate acestea

Si sunt foarte interesat sa citesc despre primul club de fitness care a facut reduceri considerabile de Black Friday 2014. Mai aveti cateva zile sa va pregatiti campania, daca nu ati facut-o pana acum. Tic! Tac!

 Valeriu Popa

office@profitness.ro

Comenteaza

Cauta in:

Newsletter

Citeste acum