Bugetul unei sali de fitness

Bugetul unei sali de fitness

Bugetul unei sali de fitness

Ca in oricare alt business, daca ne dorim o afacere profitabila, la orice start-up in fitness (si neaparat, in fiecare an de dupa deschidere), este necesara planificarea unui buget.

Cand se face acest lucru?

De regula, bugetul se constuieste pentru un an de zile, inainte de a intra in anul bugetat, in luna noiembrie cel tarziu decembrie. Trebuie avuti in vedere toti indicatorii financiari, istoricul, cheltuielile de orice fel si nu in ultimul rand, obiectivul clubului, ce se doreste a fi realizat in anul urmator.

In primul rand se determina costurile de operare ale clubului,(BOC- basic operation costs) cheltuilele minime necesare pentru a sustine activitatea clubului, dupa care se au in vedere multi alti indicatori. Cheltuielie dupa cum bine stim sunt de mai multe tipuri: fixe - probabil cele mai usor de bugetat, variabile - unde se inregistreaza cele mai multe pierderi si cheltuieli potentiale. Nimic mai simplu nu-i asa? S-ar putea spune ca bugetul se rezuma doar la a aduna si a pune cap la cap niste cheltuieli, dar atentie, in functie de fiecare business in parte, fiecarei categorii de cheltuieli ii corespunde un anumit procent. Chiar daca exista un cadru gneral si unele procente se pot aplica de la o sala la alta, cele mai multe difera si trebuie adaptate particularitatilor fiecarui concept de business in parte.

Prin serviciile sale, PROfitness te ajuta sa-ti construiesti un buget eficient care sa-ti maximizeze marja de profit.

Contactati-ne pe adresa office@profitness.ro pentru o evaluare gratuita.

Comenteaza

Cauta in:

Newsletter

Citeste acum