Ce sa NU faci, cand te pregatesti pentru vara

Ce sa NU faci, cand te pregatesti pentru vara

Ce sa NU faci, cand te pregatesti pentru vara

Mereu se intampla la fel. Te cuprinde lenea pe timpul iernii iar atunci cand vara devine “palpabila” te cuprinde panica si incerci sa iti recapeti forma in timp record. Nimic rau in asta. Dar pentru ca esti tentata sa incerci absolut orice iti prezentam mai jos o scurta lista cu ce sa NU faci atunci cand iti pregatesti corpul pentru plaja. Am incercat sa sintetizam erorile cele mai des intalnite, urmand sa alegi tu ce sa eviti:
1) Un NU curselor nebune pe jos de-a lungul orasului. Sa fortezi cu sufletul la gura si toata transpirata imaginandu-ti ca faci jogging pe unde apuci, este total gresit. Incepe gradat, intr-un parc, imbracata corespunzator sau alearga la sala, pe banda. Strazile si trotuarele din Bucuresi nu sunt tocmai potrivite pentru jogging.
2) NU chestiilor din plastic asa zis facute sa te slabeasca.  Chiar crezi ca este suficient sa imbraci un costum din plastic ca sa slabesti pentru vara? Daca ar fi asa usor, lumea ar fi plina de modele
3) NU dietelor dezechilibrate, tinute dupa capul tau.  Ca sa nu te supui unor probleme serioase de sanatate, incepe prin a reduce portiile si adreseaza-te unui nutritionist.
4) NU medicamentelor minune de slabit.  Nu exista pilula miraculoasa si daca exista este periculoasa atunci cand este luata fara avizul unui medic. 
5) NU obiectivelor irealizabile. Fii realista si propune-ti obiective concrete si usor de atins. Altfel dezamagirea si riscul de abandon pot fi foarte mari
6) NU te grabi. Nu se recupereaza forma in 2 saptamani. Daca esti cu adevarat motivata, ia-o din timp. Cat timp? Depinde de conditia ta fizica si de numarul de kilograme in plus.  Daca mai ai 2 saptamani pana pleci in concediu, lasa balta forma si bucura-te de vacanta urmand ca atunci cand te intorci sa iti faci un plan de bataie concret
7) NU te baza pe miracole. Acestea exista numai in povesti. Secretul pentru arderea grasimilor si tonifierea musculaturii, este doar unul singur: activitate fizica si alimentatie corecta. 
8) NU urma o dieta sau un program de antrenament doar pentru ca a functionat pentru amica ta.  Suntem diferiti si orice persoana trebuie sa urmeze un program personalizat. Altfel ce ar mai face antrenorii personali la sala?
9) NU e adevarat ca daca bei multa apa vei parea mai “umflata” si nici ca daca vei bea doar un pic vei avea un aspect mai tonic. Trebuie sa bei apa cu regularitate si nu sa astepti sa iti fie sete. Tine mereu o sticla cu apa la indemana.
10) NU iti antrena doar abdominalii gandindu-te ca asa o sa scapi de grasime. Nu merge doar asa. Daca vrei sa reduci burtica implicarea trebuie sa fie totala. Daca ar ajunge 30 de abdomene pe zi sa scapi definitiv de grasime ... Urmeaza un program complet pentru abdomen. Multe sali au asa ceva.
11) NU iti imagina ca acum daca ai inceput sa te antrenezi cu regularitate poti sa mananci ceea ce vrei. Idem nu trebuie sa crezi ca daca ai inceput o dieta nu mai ai nevoie sa te antrenezi. Lucrurile sunt strans legate, una fara cealalta pierzandu-si din eficacitate.

Comenteaza

Cauta in:

Newsletter

Citeste acum