Club manager: E vara ...si la sala!

Club manager: E vara ...si la sala!

Club manager: E vara ...si la sala!

August, iulie, uneori chiar sfarsitul lui iunie pot fi perioade de risc pentru clientii obisnuiti ai salilor: risc de absenteism ridicat, lipsa de chef sau lene pur si simplu :). Si risc si pentru tine ca si manager de club, deoarece ii vezi cum iti scapa printre degete. Chiar in randul celor extrem de fideli, prezenti la apel 7 zile din 7 in restul anului, se simte o prezenta scazuta, ei lasa garda jos atrasi de o duminica la strand, o sambata afara la tenis si o vineri seara pentru o cina romantica.

Vara, caldura, zilele lungi si atatea alte posibilitati de petrecere a timpului in mod sanatos, inseamna sa fii mult mai atras de ce se intampla afara, decat sa te inchizi intre 4 pereti ai unei sali oricat de grozava ar fi aceasta. Din fericire, pentru proprietarii de Sali, inca se pot baza pe cei care au fost nevoiti sa lucreze intens tocmai in aceasta perioada calda, pana in ultima zi dinainte de concediu. Ei s-au inscris undeva la inceputul primaverii si au avut ca obiectiv sa dea ceva jos din kilogramele acumulate in lunile reci.  Asa ca au facut adevarate salturi mortale pentru a mai recupera cate ceva din forma fizica. Deci avem pe de o parte obisnuitii salii care acum „dezerteaza” ceva mai des de la antrenamente si noii veniti care se supun unor sedinte „masacrante” de antrenament, in speranta ca  se vor prezenta in concediu cu un alt look.

Pentru a evita abandonul in masa al clientilor „fitness addicted”  sau aglomerarea neasteptata ,dar trecatoare, precum un foc de paie a celorlalti, ai nevoie de o strategie care sa se bazeze pe a oferi ceva in plus, la care clientului sa ii fie dificil, daca nu imposibil sa renunte, chiar si in august.

Sala ca si loc de socializare
Nu voi insista prea mult deoarece am mai scris despre asta. Voi mai mentiona doar ca acel client, care considera ca sala este un loc de interrelationare, de schimb reciproc de impresii, de comunicare, si nu doar de antrenament si de transpirat, are placerea de a o frecventa zilnic, indiferent de sezon. Doar cel care asociaza activitatea fizica cu relaxarea psihica si placerea de a imparti cu un grup o experienta, va atribui salii de fitness o importanta fundamentala.

Acum te vei intreba cu siguranta, ce treaba ai tu, ca manager de sala cu raporturile si comunicarea dintre clienti? In ca masura poti interveni pentru a dezvolta o atmosfera sociala senina, stimulanta si VIE?

Iti dau doar 2 idei verificate:
- Este important sa te implici si sa ii implici: da exemplu si participa activ la tot ce se intampla in clubul tau. Angajatii tai vor trebui sa faca acelasi lucru, de la receptie pana la femeia care curata vestiarele. Ai grija sa nu cazi in capcana de a face asta, doar atunci cand in buzunarele tale a intrat disperarea. Poate vei acapara noi inscrisi dar cei vechi vor reactiona negativ deoarece ar prefera sa te comporti la fel si in momentele cand apele sunt linistite si nu te preseaza nici o factura restanta.
- Este important sa creezi ocazii de socializare: de la evenimente, iesiri in peisaj, cine cu clientii, antrenamente in aer liber, toate sunt menite sa stranga relatiile dintre clienti si sa ii impiedice sa paraseasca usor, un mediu in care se simt grozav. 

Intotdeauna e mai usor sa smulgi un DA intre un zambet si un toast, atunci cand il intrebi daca se mai intoarce la sala ta in septembrie. Important este sa ii creezi contextul potrivit. :)

  

Aura TITIANU
Specialist in ComunicareFitness ManagementFitness Marketing
 
Analiza business/Creare business plan.
Recrutare si training personal.
Elaborare proceduri specifice fiecarui departament.
Elaborare plan de marketing/vanzari
Pregatire evenimente in club
E -mail :
 office@profitness.ro

Comenteaza

Cauta in:

Newsletter

Citeste acum