CONSULTANTA

Consultanta sali fitness

Este bine sa mentionam ca deschiderea a cat mai multe centre de fitness, chiar si in perioada de criza,  este imbucuratoare, dovada ca oamenii sunt mai educati in ceea ce priveste miscarea si acorda o mai mare atentie sanatatii si imaginii de sine, indreptandu-ne incet catre normalitate in acest domeniu.

In ultimii ani foarte multe centre fitness mai mici sau mai mari si-au facut aparita pe piata din Romania, dar la fel de multe din pacate, au disparut fara urma. 

Motivul pentru care multe centre se inchid la o perioada scurta de la lansare, este simplu:  fitness-ul a devenit o afacere si ca orice alta afacere pe piata vor rezista doar cei care trateaza acest domeniu ca atare, respectiv cu seriozitate si profesionalism. 

Nu mai este suficient sa cunosti acest fenomen din perspectiva unui practicant, pentru ca afacerea sa fie una de succes, ci este nevoie de cunostinte solide de management, de un plan de afacere etapizat si foarte bine structurat, de marketing si de un plan de vanzari. Primii doi ani de la deschidere a unui centru sunt critici. Cele mai multe centre dau faliment in acest interval de timp, datorita unui management facut asa cum ne pricepem noi cel mai bine dar nu suficient de bine sa te tina in viata pe o piata concurentiala. Cererea in acest moment este foarte mare, nu sunt nici pe departe suficiente facilitati si trebuie ca sa o spunem: DA concurenta este una foarte mare. 

Un centru de fitness poate fi cu usurinta o afacere de succes, important este sa pornim cu dreptul, iar acolo unde nu ne pricepem sa nu ezitam sa cerem ajutorul unor specialisti.


SERVICII DE MANAGEMENT SI CONSULTANTA PROfitness   



CONFIGURARE SPATIU – Incepand inca din stadiul de proiect o buna configurare asigura eficientizare si maximizarea a spatiului folosit, precum si reduceri importante de cheltuieli inutile initiale ca investitie si mai tarziu ca administrare. Configurarea eficienta reprezinta baza solida, daca odata ce s-a trecut la diferite stadii ale investitiei, pe parcurs se descopera greseli grave de configurare, acestea automat duc la investiti suplimentare, neprevazute in planul initial si bineinteles pot periclita succesul afacerii.

ACHIZITIONARE APARATURA FITNESS – O etapa de asemenea vitala pentru un centru la inceput de drum. Aparatura reprezinta un procent substantial din investitia initiala si trebuie acordata o deosebita atentie, in ceea ce priveste alegerea ei. Scopul nu este acelea de a umple pur si simplu sala, ci de alege aparate cu adevarat necesare si de calitate, in functie de mai multe criterii, tinand cont ca asupra acestei etape se va mai reveni doar dupa o perioada de aproximativ 5 ani.

DEFINIRE STRUCTURA, ORGANIZARE, PROCEDEE DE LUCRU – Lucrurile marunte care deseori creeaza probleme in implementarea lor, dar a caror importanta este vitala, alcatuiesc mecanismul de functionare al unui centru de fitness sau a oricarei alte afaceri. Fara structura solida, fara o buna organizare si procedee de lucru clare inca din primele zile, primele etape devin inutile, chiar daca au fost corect implementate.

VANZARI/MARKETING/PR – In primii 2 ani departamentele de vanzari si marketing au o contributie determinanta in ceea ce priveste evolutia ulterioara a centrului. Pentru ca departamentul de vanzari sa aiba o activitate eficienta si sa genereze venituri lunare substantiale, trebuie sa se stie inca de la inceput care este publicul caruia i se adreseaza serviciile clubului, preturile serviciilor sa fie realiste si foarte important, cum se ajunge la el. Marketing-ul este cel care ne ofera raspunsuri la aceste intrebari si este foarte necesara o strategie pe minim 6 luni cu obiective clare si bugete aferente. Efectele pozitive se vor vedea imediat. Lasa-ne sa iti cream strategia de dezvoltare pe termen lung, mediu sau scurt in functie de particularitatile afacerii tale.

SELECTIE si TRAINING  PERSONAL – Ai nevoie de un nou antrenor? Vrei sa aiba anumite calitati? Noi cunoastem domeniul si persoanele potrivite! Iti putem face sugestii si selecta exact persoanele de care ai nevoie din bazele noastre de date. Ai angajat deja o persoana la Receptie sau ca si Consultant Vanzari? Noi putem veni sa ii pregatim pentru activitatea din club, astfel incat rezultatele lor sa fie foarte bune inca de la inceput. Doresti sa intelegi ce inseamna Customer Care in fitness? Strange-ti echipa pentru un training de profil cu specialistii nostri. Vor intelege cum trebuie sa isi desfasoare activitatea pentru a fideliza clientii existenti.

Cheama la sediul tau unul din specialistii PROfitness. Evaluarea generala este gratuita!

Scrie-ne pe office@profitness.ro . 

Cauta in:

Newsletter

Citeste acum