Fitness management

Bugetul unei sali de fitness

Ca in oricare alt business, daca ne dorim o afacere profitabila, la orice start-up in fitness (si neaparat, in fiecare an de dupa deschidere), este necesara planificarea unui buget. Cand se face acest lucru? De regula, bugetul se constuieste pentru un an de zile, inainte de a intra in anul bugetat, in luna noiembrie cel tarziu decembrie. Trebuie avuti in vedere toti indicatorii financiari, istoricul, cheltuielile de orice fel si nu in ultimul rand, obiectivul clubului, ce se doreste a fi realizat in anul…
detalii

10 lucruri pe care clientii le detesta la o sala de fitness

M-am gandit ca ar fi important sa scriu despre cateva lucruri pe care membrii le detesta la o sala de fitness. Daca le regasesti in clubul tau, ia urgent masuri! 1. Personalul de curatenie pasiv-agresiv. La cati dintre voi li s-a intamplat ca un angajat de la curatenie sa dea cu mopul fix sub aparatul pe care va antrenati? Mi se pare lipsit de respect, enervant si complet lipsit de utilitate. Si sa ne amintim ca semnele de Wet floor nu…
detalii

Ce varsta au membrii clubului tau?

Trebuie sa recunoastem cu totii ca varsta organismului  unei persoane, care frecventeaza un club de fitness, este fara discutie mai mica decat cea “din buletin”. Este suficient sa privim in jur cand mergem la sala si vom descoperi cat de bine arata persoanele, care fac miscare in mod constant si se antreneaza corect. Sportul mentine tineretea pe termen indelungat.   Dar acum, vom discuta despre varsta biologica a celor care frecventeaza sala ta si modul in care poti comunica cu…
detalii

Fitness club: Importanta receptiei

Intr-un club de fitness impresia vizitatorului este data  si de receptie, pentru ca acest departament vine primul in contact cu noii veniti si implicit se transforma in  vectorul tau de imagine. Prima persoana cu care intra clientul clubului tau in contact, este receptionera.  Acestei “figuri”, de cele mai multe ori, nu ii este acordata atentia si valoarea cuvenita si nu se realizeaza cat de important este rolul sau in organigrama centrului. Iata mai jos cateva aspecte in aparenta minore dar in realitate extrem…
detalii

Fitness Marketing/PR - Pregatiri pentru decembrie

In industria noastra este recunoscut faptul ca luna decembrie este una extrem de importanta atat din punct de vedere al actiunilor de marketing destinate fidelizarii clientilor vechi sau atragerii de noi clienti cat si pentru actiuni de Public Relations, care vor contribui la intarirea imaginii pozitive a clubului, cu efecte pe termen lung asupra gradului de satisfactie al clientului la sala.   M-am gandit sa scriu acum despre acest subiect, pentru a avea timp sa organizati aceste actiuni, unele mai…
detalii

Club manager: E vara ...si la sala!

August, iulie, uneori chiar sfarsitul lui iunie pot fi perioade de risc pentru clientii obisnuiti ai salilor: risc de absenteism ridicat, lipsa de chef sau lene pur si simplu :). Si risc si pentru tine ca si manager de club, deoarece ii vezi cum iti scapa printre degete. Chiar in randul celor extrem de fideli, prezenti la apel 7 zile din 7 in restul anului, se simte o prezenta scazuta, ei lasa garda jos atrasi de o duminica la strand,…
detalii

Technogym la Olimpiada din Londra 2012!

Londra este cea de-a cincea Olimpiada la care Technogym ajuta atletii de top pentru a fi pregatiti de probele finale! Sydney 2000, Atena in 2004, Torino 2006 si Beijing in 2008. Technogym va furniza peste 750 de echipamente destinate pregatirii intense de efort, recuperare, si va mobiliza peste 100 de antrenori profesionisti care sa aigure asistenta in fiecare sala destinata sportivilor. Una dintre salile de pregatire din satul Olimpic si Paralympic va avea o suprafata de peste 2500 mp si…
detalii

Jocurile Olimpice! Antrenamentele celor mai buni sportivi!

Urmarind o astfel de competitie nu pot sa spun decat ca, raman uimit de performantele pe care le pot atinge sportivii inscrisi, dar si de limitele  la care poate fi impins organismul uman. Vorbesc de forta, coordonare, viteza, precizie. Te uiti si pur si  simplu cu greu iti vine sa crezi ca lucruri asemnatoare, bineinteles prin antrenamente grele, incepand de la o varsta frageda, etc  poti face si tu. Nu stiu daca este doar o impresie, dar totul pare de…
detalii

Black Friday in versiunea fitness?

Ce spuneti despre o actiune de marketing gen Black Friday aplicata salilor de fitness? Oare am vedea cozi la intrarea in salile de fitness? S-ar gasi persoane care sa stea langa receptie inca de la deschidere in disperarea de a mai prinde un abonament la un pret ireal de mic? Poate ca nu s-ar forma chiar randuri de doritori sa practice miscarea  dar din cele observate este o actiune care tinde sa prinda din ce in ce mai bine in Romania, motiv pentru care nu cred…
detalii

Worldwide Fitness Trends in 2013!

Worldwide Fitness Trends in 2013! In fiecare an in luna ianuarie, de mai bine de 7 ani,  ACSM,  American College of Sports Medicine da publicitatii rezultatele unui chestionar ce a fost trimis la peste  29,630  de persoane implicate in acest domeniu, vorbim asadar de profesionisti, cu 11,156 mai mult fata de 2012. Asadar, in premiera, PROfitness va ofera rezultatele acestei analize. Dupa 3 saptamani de la trimiterea lor ,  3,346 de chestionare completate au fost primite. Aproximativ 11%, ceea ce…
detalii
Cauta in:

Newsletter

Citeste acum