Fitness management

Cum evaluam calitatea unei sali de fitness?

 Am vazut de multe ori in practica, multe centre care promoveaza servicii de calitate si nu oricum, ci la cele mai mici preturi. Mi se pare oarecum ridicol, pentru ca cine lucreaza in aceasta industrie de suficient timp stie foarte bine ca sa oferi servicii de o calitate superioara inseamna sa investesti, deci sa ai niste costuri care numai mici nu sunt. Si la urma urmei si fitness-ul este un business nu un act de caritate, de aceea nu poti…
detalii

Fitness Marketing&PR - Pregatiri pentru decembrie

In industria noastra este recunoscut faptul ca luna decembrie este una extrem de importanta atat din punct de vedere al actiunilor de marketing destinate fidelizarii clientilor vechi sau atragerii de noi clienti cat si pentru actiuni de Public Relations, care vor contribui la intarirea imaginii pozitive a clubului, cu efecte pe termen lung asupra gradului de satisfactie al clientului la sala.   M-am gandit sa scriu acum despre acest subiect, pentru a avea timp sa organizati aceste actiuni, unele mai…
detalii

Cum se vinde un abonament la sala?

Dupa cum am aflat deja, salile de fitness au costuri de gestiune si o dinamica organizationala, care le face sa devina adevarate “afaceri” furnizoare de servicii. In concluzie nu iti poti permite ca si proprietar al unei asemenea afaceri sa gestionezi la intamplare procesul de vanzare al abonamentelor, care reprezinta de fapt garantia continuarii afacerii tale si a prosperitatii centrului. In multe centre departamentul comercial (de vanzari), reprezinta “motorul” care pune in miscare intregul angrenaj, unicul capabil sa garanteze succesul…
detalii

E(o)rori de amenajare si design in centrele fitness (I)

Este adevarat si unanim recunoscut ca ochiul uman este facut ca sa aprecieze frumosul, oriunde si  ori de cate ori acesta exista. Chiar si in cazul unui club de fitness,  clientul, atunci cand va intra prima data, are tendinta de a-si forma o opinie asupra a ceea ce vede si de cele mai multe ori va cantari greu in decizia sa de a cumpara un abonament la acea sala. Un mobilier estetic dar si functional, predispune vizitatorul la o atitudine pozitiva…
detalii

Fitness Club doar pentru doamne: un pariu castigator!

Esti obosita de atatea priviri indiscrete, zambete prost mascate la eforturile tale, greutati uriase si bicepsi umflati care “produc” transpiratie? Inainte sa renunti definitiv la sala, fa un tur al cluburilor Ladies Only. Vei gasi, cu siguranta, alte doamne, care la fel ca tine prefera sa se antreneze si sa se relaxeze in totala libertate, fara sa simta jenate sau intimidate.   Deschiderea salilor Ladies Only in Romania a fost precedata de crearea unor Sali similare in Marea Britanie, Germania…
detalii

E(o)rori de amenajare si design in centrele fitness (II)

Iluminatul Chiar fara sa ai nici cele mai elementare notiuni de design, ti-ai dat seama ca iluminatul influenteaza in mod irevocabil un spatiu. Evident ca acest lucru este valabil si in cazul unui centru de fitness. In mod uzual sunt utilizate lampile de neon dispuse cel mai des in mod absolut intamplator (uneori iluminatul este preluat in forma existenta a spatiului inchiriat, care servea anterior unui alt tip de activitate). Astfel avem parte de o lumina “rece” foarte putin placuta,…
detalii

Club management: Ce sa mai vindem la sala?

Cum trebuie proiectate punctele de vanzare a articolelor sportive (si nu numai) intr-un club de fitness? Si cum le faci sa functioneze si sa iti aduca bani? Citeste mai jos:   Ca sa faca fata crizei economice, care a afectat indirect si sectorul fitness, multe centre de pe piata spera sa isi depaseasca concurenta jucand exclusiv cartea reducerilor de pret. Chiar daca metoda se dovedeste castigatoare pe moment, mai ales daca serviciile tale sunt de calitate, pierderile sunt constante, continue…
detalii

Trenduri in fitness in 2012

  De curand, American College of Sports Medicine a dat publicitatii principale directii ale fitness-ului pentru anul 2012. Dupa o statistica, in care au implicat peste  2600 de profesionisti in domeniu, au stabilit primele 10 tendinte ale acestui an.    1. Personal certificat si bine pregatit!  Este o industrie care se dezvolta vizibil de la an la an iar antrenorii personali cat si antrenorii activitatilor de grup bine pregatiti, cu experienta si care au urmat training-uri de specialitate sunt foarte cautati…
detalii

Fitness management: Managerul de vanzari

Consultantul fitness este „instrumentul” direct de comunicare intr-un centru de fitness. Este inutil sa investesti bani si energie in comunicarea externa, daca nu ai in centrul tau fitness un departament comercial capabil sa adauge valoare si sa prezinte potentalului client tot ceea ce ai tu de promovat. Cifra de afaceri a clubului tau fitness depinde mai mult decat crezi de existenta si organizarea departamentului intern de vanzari. Organizare inseamna: obiective de vanzare personale sau de grup, o stimulare corecta a…
detalii
Cauta in:

Newsletter

Citeste acum