Cum slabesti la 30 de ani

Cum slabesti la 30 de ani

Cum slabesti la 30 de ani

Asrazi vom incepe o serie de articole dedicate greselilor in alimentatie si dietelor pentru doamne la diverse varste. Vom incepe cu 30 de ani.

Pe masura ce trec anii, cu atat mai greu va fi sa scapi de kilogramele sau centrimetrii in plus. Este oarecum si vina metabolismului care odata cu varsta de 30 ani are tendinta sa “incetineasca”. Dar este si vina ta, deoarece nu iti controlezi alimentatia asa cum ar trebui. Am incercat sa sintetizez cateva sfaturi despre cum poti reduce din calorii, schimbandu-ti obiceiurile alimentare gresite, in functie de varsta.
30 ani- obiceiuri alimentare gresite care te ingrasa:
- Mananci adeseori (chiar zilnic) in oras

Intre pizza, paste, Mc Donalds, covrigi cu diverse, saorma, gogosi si fel de fel de produse de patiserie mancate la coltul strazii si iesiri la cina intre prieteni, sa te ingrasi ar fi pericolul minim.
- Locuiesti singur/singura si gatesti foarte rar

Cum spuneam si mai sus, adesea te multumesti la pranz cu un sandwich dar la cina nu ai chef sa gatesti, asa ca te multumesti sa comanzi o pizza, sa arunci un semipreparat la microunde sau pur si simplu sa consumi ce mai gasesti prin frigider, ara sa fii atent la ingrediente sau la ate informatii care se pot citi pe eticheta.
- Nu ai timp sa faci cumparaturi

Imi amintesc cum ma simteam cand ajungeam seara tarziu acasa si speram sa mai prind ultimele 10 minute cand era piata deschisa si sa mai pot cumpara niste fructe sau legume. Rezultatul era ca mereu imi lipseau din casa verdeturile in schimb dulapul  si congelatorul meu “tipau” de multiplele cutii si cutiute de semipreparate si dulciuri care le umpleau la refuz
Vrei sa slabesti? Atunci ar fi cazul sa incepi sa schimbi cate ceva!

Gestioneaza in mod inteligent iesirile in oras. Pizza nu mai mult de o data pe saptamana! Daca iei cina afara nu bea mai mult de un pahar de bere sau vin. Ca si alternativa, comanda o cola light care macar nu are atatea calorii dar sa stii ca nici apa plata nu a omorat pe nimeni. 3 pahare de alcool pe saptamana sunt mai mult decat suficiente! Daca iei cina singura acasa incearca niste peste slab, cu o garnitura de legume la abur. Se gateste imediat.
- Fixeaza-ti cateva reguli alimentare

Nu sari niciodata peste micul dejun. Citeste http://www.profitness.ro/ce-trebuie-sa-stii-despre-o-alimentatie-sanatoasa-/64  ca sa intelegi consecintele.  Limiteaza sandwichurile de la pranz la maxim 2 pe saptamana, pentru celelalte mese mergi pe feluri echilibrate cu carne/peste si legume (cartofii prajiti ies din schema :D).  Gustarea de dupa-amiaza poate fi 1 fruct sau un iaurt, tocmai pentru a evita caderile in care ajungi seara acasa neagra de foame.
- Invata sa faci cumparaturi

Daca ajungi seara la ore incredibile si poti doar sa visezi la o leguma sau un fruct, ai grija ca sa ai macar cateva congelate la frigider. Si supermarketurile inchid in general la 22.00. Mai gasesti si acolo un mar si un brocoli chiar daca poate nu au calitatea celor de la zarzavagiul tau preferat. In ceea ce priveste semipreparatele citeste eticheta si controleaza ca grasimile sa nu depaseasca 5% iar raportul proteine/lipide sa fie mai mare ca 1.
Cum arata o zi alimentara ideala la 30 de ani
Mic dejun
: 35-40 g cereale bio combinate cu 150 ml de lapte degresat , 1 cafea
sau: 2 felii de paine neagra cu 2 lingurite de gem light si un iaurt alb
Gustare
: 1 fruct
Pranz
: 120 g de carne sau 150 g de peste la gratar, cu garnitura de legume fierte sau crude, 40g paine integrala
sau pentru ziua de sandwich: 80 g de paine, 40 g de sunca slaba sau piept de pui pui sau branza, neaparat cu legume sau verdeturi, 1 fresh din fructele care iti plac.
Gustare
: 1 grisina mare cu sunca slaba de pui sau curcan.
Cina
: 1 fel de legume sau 70 g de paste sau orez integral cu 50g peste slab, fructe de mare sau sos ragù si 10 grame de branza.
 

Comenteaza

Cauta in:

Newsletter

Citeste acum