Da restart dorintei de a merge la sala

Da restart dorintei de a merge la sala

Da restart dorintei de a merge la sala

Au trecut aproape 3 luni de la inceputul anului cand cu lista ta de “rezolutii” in mana, ai batut la usa primului club de fitness care ti s-a parut potrivit pentru realizarea obiectivelor tale. Timpul a trecut si dupa prima luna in care te-ai antrenat din greu cu mult chef si energie, s-a instalat plictiseala sau in cel mai rau caz dezamagirea si lipsa de incredere in fortele tale sau in cei ce trebuiau sa te tina motivat in clubul lor.

Iti propun un exercitiu de sinceritate. Completeaza aici spatiile lasate libere: Au trecut .......... zile/saptamani...luni (aoleu!!!!) de la ultima sedinta de antrenament. Numarul asta ar trebui sa iti traga macar un semnal de alarma, daca nu iti provoaca efectele unei galeti cu gheata turnata in cap (ca tot era la moda vara trecuta). Te provoc sa iti depasesti starea si sa pui umarul la instalarea acelei armonii intre tine si corpul tau la care visezi. Uite cateva idei care ar putea sa te ajute:

Reia antrenamentele pe principiul “ Incet dar sigur si constant”

O abordare heirupista a antrenamentelor si executarea fara cap a unor exercitii pentru care corpul tau nu e pregatit inca iti paveaza drumul catre esec. Stabileste obiective mici si date limita pentru realizarea lor. Imparte obiectivul tau final in mai multe etape care sa iti permita sa iti contorizezi micile succese. Acestea vor fi motorul care te va purta catre tinta. Fa ce iti place Si la sala ca si in viata, o persoana face mai usor un lucru daca il face cu placere. Iti place spinningul dar urasti eliptical-ul, du-te la clasele de spinning. Incepe cu o clasa mai usoara de incepatori. Iti place sa dansezi dau urasti sa alergi pe banda, alege o clasa de zumba sau dance aerobic. Cand vei invata coregrafiile vei ingrosa primele randuri de cursanti la aceste clase si iti va fi imposibil sa mai lipsesti la vreo lectie. Cunoaste-ti scuzele Iti propun o alta provocare. Daca simti ca nu te regasesti in vechiul club, viziteaza mai multe si alege un altul. Nu trebuie sa renunti.

Fa o lista scurta cu motivele reale sau inventate care te impiedica de obicei sa ajungi la antrenamente. Lipeste-o pe frigider sub o poza a ta din perioada cand iti adorai corpul. Odata depasita o scuza tai-o de pe lista. Cateva ponturi:

- Vrei sa te antrenezi de dimineata dar nu te poti trezi niciodata la timp? Programeaza antrenamentele in pauza de pranz sau seara.

- Seara cand ajungi acasa esti atat de obosit/a ca vezi doar canapeaua si nu si geanta de sala asezata strategic langa usa? Pune geanta dimineata in portbagaj, ca sa nu mai treci pe acasa sa o iei si sa te atraga patul si televizorul ca un magnet.

- Fa-ti un program saptamanal de antrenament. Odata ce ti-a intrat in obisnuinta, te vei simti vinovat de fiecare data cand vei lipsi :).iti spun din experienta. :)

- Stabileste recompense sau pedepse pentru fiecare obiectiv atins sau sedinta de la care ai chiulit fara motive reale.

Suna un prieten

Nu doar suna-l, ci roaga-l sa vina cu tine la sala, macar la inceput pana te obisnuiesti. Cu siguranta ai cateva invitatii incluse in abonament sau daca nu le ai, poti sa le obtii la un pret foarte bun. O prietena care sa iti spuna din cand in cand cat e de mandra de tine si realizarile tale, este un suport de nadejde. Pe acest principiu, te poti inscrie si intr-un program de antrenamente personale de grup. Vei gasi acolo persoane cu obiective similare, care iti vor deveni camarazi si sustinatori. Normal, ca e valabila si reciproca.

Posteaza-ti noul stil de viata pe facebook

Vorbeste despre noul tau stil de viata si imparte-ti reusitele si chiar esecurile cu prietenii. Te vei simti rusinat sa nu iti continui drumul catre obiectivul tau. Nu trebuie sa pui un tabel cu greutatea sau poze cu corpul tau, ci sa scrii de fiecare data ca esti la sala si te antrenezi, cum te simti dupa antrenament, ca mananci la un restaurant cu mancare sanatoasa, ca alergi in parc etc. Vei fi surprins de cati urmaritori vei castiga.

Imbraca-te cool

Investeste in echipamente de sala de calitate, in care sa arati bine si in care sa te simti la fel. Iti va creste stima de sine si vei fi tentat sa arati din ce in ce mai fit in ele. Pantalonii de trening cu care stai prin casa si un tricou uzat nu vor face decat sa iti “ingroape” toate intentiile bune si dorinta de schimbare.

Comenteaza

Cauta in:

Newsletter

Citeste acum