A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: Creating default object from empty value

Filename: controllers/pages.php

Line Number: 139

De ce sa faci fitness?

De ce sa faci fitness?

De ce sa faci fitness?

De ce sa faci fitness?

Imi doresc ca fiecare antrenament pe care il fac sa fie placut,sa ma simt bine?
Raspunsul la aceasta  intrebare ar trebui sa fie DA si cu siguranta acesta este raspunsul persoanelor care iubesc fitnessul.

Fitnessul te ajuta sa faci fata activitatilor zilnice si iti da suficienta energie pentru a te bucura de cei dragi la sfarsitul zilei. Este o acitivitate care intervine cu succes in toate activitatile tale zilnice: poti urca scarile fara sa obosesti, poti alerga dupa autobuz si esti sigura ca il prinzi, ai energie suficienta sa termini ziua cu bine iar in plus sa  te mai si joci cu cel mic.
Deasemenea, sanatatea este foarte importanta pentru fiecare intre noi si fitness-ul este considerat sanatate: Pentru ca iti creste rezistenta la boli, pentru ca vei preveni ingrasarea, pentru ca vei fi mai putin stresata si vei ramane tanara.
Este necesar sa introducem acest concept in viata noastra nu ca o obligatie ci ca un hobby pe care  il practicam cu drag si pasiune. In ziua de azi notiunile de "a arata bine" si de "a fi sanatos" sunt o prioritate. Mai ales in perioade in care imaginea este determinanta pentru a pastra un job, pentru a castiga un nou partener de afaceri sau pentru a incheia un contract.
 


Termenul de fitness defineste conditia fizica.

Fitness-ul reprezinta partea de miscare realizata cu ajutorul aparatelor dar
 si exercitiile cu greutate proprie. Aceasta gama de exercitii va ajuta sa aratati si sa va simtiti foarte bine, va permit sa fiti plini de energie si vitalitate iar toate acestea insumate va ajuta sa va bucurati de viata din plin.
Fitness-ul trebuie  sa faca parte din viata noastra ,ca cea mai buna forma de remodelare activa. A merge la sala nu inseamna un drum in plus , un chin, din contra inseamna eliberarea de stress  si de problemele zilnice.

Indicatii: numarul de antrenamente trebuie sa varieze intre 3-4  pe saptamana in functie de scopul propus dar si pentru ca organismul sa aiba timpul necesar de refacere. Trebuie efectuat un program bine pus la punct si respectat,  care sa contina atat exercitii de tonifiere cat si partea cardio a antrenamentului cea in care se ard cele mai multe calorii.

Avantajele sunt multiple atat din punct de vedere al exteriorului, materializat in tonifierea musculaturii si multi centimetri in minus dar si in efecte benefice asupra aparatului cardiovascular, crescand rezistenta la efort.  Un alt efect foarte important ar fi cresterea coordonarii neuromusculare.

Deci, ne vedem la sala! :)

Comenteaza

Cauta in:

Newsletter

Citeste acum