Esti gata pentru sezonul de schi?

Esti gata pentru sezonul de schi?

Esti gata pentru sezonul de schi?
Daca esti un impatimit al acestei activitati, stii foarte bine ca pregatirile au inceput cu mult inaintea primei nisori si ma refer aici la verificarea si completarea echipamentului. Ne punem totul la punct, ne asiguram ca schiurile sunt date cu ceara, ne cumparam o pereche de ochelari profesionisti, ce sa mai vorbim, este o activitate pe care o asteptam cu mare nerabdare.
 
Ceea ce neglijam insa, este pregatirea organismului, musculaturii si articulatiilor implicate in efort.  Schiatul presupune miscari atipice, pe care de regula de-a lungul anului nu obisnuim sa le facem, astfel incat ne putem accidenta foarte usor. 
 
Cum ar trebui sa decurga pregatirea pentru schiat.
 Ei bine, pe langa antrenamentul cardiovascular pe care in acesta perioada il putem efectua (si recomand dealtfel aparatul eliptic pentru ca, miscarea este relativ asemanatoare cu cea din schi fond), nu trebuie sa evitam nici antrenamentul din sala de fitness.
Exercitiile functionale de baza, spre exemplu genuflexiunile, fandarile spre inainte si laterale, mersul fandat, exercitii pentru musculatura adductorilor si abductorilor, precum si intarirea centurii abdominale si lombare sunt punctele pe care ar trebui sa punem accent inainte acestei perioade. 
Bineinteles, acest lucru numai daca vrem sa ne bucuram de o vacanta lunga si in plina forma, ceea ce cred ca ne dorim cu totii.
 
Cateva exercitii care te vor pregati pentru vacanta la schi poti gasi si aici: http://www.profitness.ro/top-10-fitness-tips/vine-zapada-pregateste-ti-prima-coborare-pe-schiuri- . Avantajul acestora este, ca pot fi executate si acasa.
 
Atentie insa, recomand ca pentru pregatirile specifice de acest gen, sa apelati si la serviciile unui antrenor personal, la sala pe care o frecventati.

Comenteaza

Cauta in:

Newsletter

Citeste acum