Fitness de ...(prima)vara

Fitness de ...(prima)vara

Fitness de ...(prima)vara

Gata! Au trecut si babele, am scapat (speram) de capriciile doamnei ierni, care in acest an s-a incapatanat sa ramana mai mult decat ne doream pe meleagurile noastre. In curand vom fi pregatite pentru primele iesiri estivale. Da, de-a dreptul estivale pentru ca diferentele uriase de temperatura ne arata ca vom pasi direct in sezonul vacantelor la mare.
La inceput ceva plimbari pe plaja, cateva weekenduri la padure, primele vizite la piscina ... ce inseamna toate astea? Ca e timpul sa te redescoperi. Incepe prin a proba costumul de baie de anul trecut, decide ce lungime vor avea fustele tale in aceasta vara, incearca sa intelegi daca are sens sa cochetezi cu ideea unor maiouri cu vedere la buric si afla care sunt noile tendinte.  Ai mare noroc ca sezonul cald, care incepe te ajuta, ba chiar te impinge de la spate, te face sa ai chef sa fii in forma si sa te simti mai usoara si de ce nu, mai frumoasa. Si sa nu uitam ca aceeasi caldura care in curand va deveni enervanta (desi ti-ai dorit-o atat), te va ajuta sa ai mai putina pofta de mancare, sa te hidratezi cum trebuie, sa ai timp de mai multa activitate fizica, sa te expui mai mult la soare si asa mai departe. Mai completam si noi ideea de mai sus cu cateva sfaturi care nu costa nimic, te implica la un nivel rezonabil ca timp si finante, si chiar functioneaza.
1. Mergi pe jos cat te tine.
Este cea mai buna modalitate pentru a arde grasimile. Nu e cazul sa transpiri ca o arteziana si nici sa cazi lata la sfarsitul exercitiului. Este suficient sa mergi intr-un ritm putin mai alert decat cel folosit pentru plimbarile tale obisnuite, o jumatate de ora pe zi (fara pauze). Nu e cazul sa te imbraci ca pentru o proba de semifond. Ajunge sa nu incalti pantofii tai cu toc incomod
2. Antreneaza-te de 3 ori pe saptamana. Nu e obligatoriu sa te inscrii la sala, desi asta te-ar ajuta. Individualizeaza punctele sensibile ale siluetei tale si insista sa lucrezi asupra lor. Abdomen, fesieri, brate, gambe... toate au nevoie de antrenament. Pentru asta nu ai nevoie de o avere. Acasa, 15-20 de minute de antrenament pe zi. Esti in criza de inspiratie? Cauta pe net si vei gasi exercitii pentru fiecare zona si indicatii pentru a le executa corect. Deci scuza” nu stiu ce exercitii sa fac” nu mai are loc in vocabularul tau.
3. Bea foarte multa apa. Stiu ca ai mai auzit asta de 1000 de ori, dar de cate ori ai pus-o in practica? Zilele calduroase te imbie sa te racoresti. Dar nu te opri pe prima terasa la o bere sau un suc „natural”. Ca sa eviti tentatiile incearca sa ai la tine mereu o sticla de jumatate de apa plata. Nu va avea timp sa se incalzeasca, pentru ca o vei consuma rapid. Apoi cumpara-ti alta. Apa, nu sucuri carbogazoase sau alte inventii. Corpul tau are nevoie de apa si asta e bine sa ii oferi. Vei elimina toxinele, iti vei imbunatati metabolismul iar impreuna cu o dieta usoara si miscare regulata va contribui la debarcarea catorva kilograme.
4. Incepe sezonul salatelor.  Traiasca verdele! Legume bogate in fibre si fructe (dar e bine sa le eviti pe cele foarte dulci). Nu sari peste mese. 5 gustarele pe zi sunt mult mai bune decat aceeasi cantitate de mancare, distribuita in 2 mese pantagruelice.
5. Foloseste vitamine si saruri minerale din farmacie( plafar). Alimentatia ta de om modern este de la sine plina de carente in vitamine si minerale, de aceea e cazul sa ii oferi organismului tau tot ce ii trebuie. Ajunge un comprimat pe zi, nu neaparat cel vazut intr-o reclama la tv, ci poti gasi si unul natural, pe baza de plante, depinde de gusturi

Ti se pare dificil? Totul e sa fii constanta. Incearca sa nu sari peste partea de activitate fizica si nu iti neglija alimentatia. Vei vedea cum aceste mici reguli vor face parte din stilul tau de viata, aducand in rutina zilnica o incarcatura de placuta noutate. Si daca, peste cateva luni, vor disparea si acei centimetri din talie, cu atat mai bine :). Bafta!
 

Comenteaza

Cauta in:

Newsletter

Citeste acum