Fitness de vara: Hula Fit!

Fitness de vara: Hula Fit!

Fitness de vara: Hula Fit!

Este ultima frontiera a "funny fitness-ului", pusa la punct de campioana californiana Christabel Zamor. Ajuta la pierderea in freutate, tonifiere si imbunatatirea cntrolului corporal. Sa vedem ce se intelege prin Hula Fit, punctand cateva din ideile de baza ale cursului.

Cum s-a nascut ideea de Hula Fit?
Este un program importat din America. Este extrem de interesant ca si propunere adresata centrelor de fitness, pentru a atrage un public nou, din randul persoanelor, care sunt mereu in cautarea de noutati.
In ce consta si cum este structurata o lectie?
Secretul consta in utilizarea unui cerc “hula hoop”, drept accesoriu principal. Fiecare lectie este structurata in 4 etape, tocmai pentru a permite un workout total. Prima parte este dedicata incalzirii musculaturii, cea de-a doua este aerobica si consta in rotirea cercului hula hoop in jurul bazinului, bratelor, gambelor si gatului pana se reuseste realizarea unei adevarate minicoregrafii. Urmeaza partea de conditionare musculara, unde se utilizeaza cercul ca si sustinere pentru aplecari in maini si squat, pentru ca in a patra etapa sa ne concentram asupra stretchingului si relaxarii.
Se utilizeaza muzica pe fundal? Care?
Da. Muzica este obligatorie si trebuie sa fie foarte antrenanta si ritmata, incepand de la latino, funky pana la dance, in mixuri bine gandite.
Alegerea cercului de hula hoop este intamplatoare, tine de moda sau gandita sa dezvolte anumite parti ale corpului?
Alegerea acestui accesoriu tine de filosofia funny fitness: sa te intorci pentru o clipa la copilarie, iar acest lucru creeaza o stare pozitiva si o incarcare cu energie.
Exista limite de varsta sau de forma fizica pentru cei care doresc sa frecventeze aceasta clasa?
Nu exista contraindicatii speciale daca nu exista grave probleme ale articulatiilor sau spatelui. Trebuie mai intai sa se inteleaga cum se roteste cercul in jurul corpului, pentru cei care nu au mai incercat. Apoi trebuie sa fii capabil sa executi miscarile din faza de conditionare musculara.
Care sunt muschii solicitati?
Este un program complex deoarece miscarile ajuta la tonifierea bratelor, gambelor si muschilor gatukui si sa nu uitam abdominalii care vor fi extrem de solicitati cand se va incerca rotirea cercului pe bazin.
Dupa cate lectii se pot vedea primele rezultate?
Pentru a se vedea primele rezultate este necesara participarea constanta si activa la clasa, timp de 3 luni, de 2 sau 3 ori pe saptamana.

Comenteaza

Cauta in:

Newsletter

Citeste acum