Fitness Marketing/PR - Pregatiri pentru decembrie

Fitness Marketing/PR - Pregatiri pentru decembrie

Fitness Marketing/PR - Pregatiri pentru decembrie

In industria noastra este recunoscut faptul ca luna decembrie este una extrem de importanta atat din punct de vedere al actiunilor de marketing destinate fidelizarii clientilor vechi sau atragerii de noi clienti cat si pentru actiuni de Public Relations, care vor contribui la intarirea imaginii pozitive a clubului, cu efecte pe termen lung asupra gradului de satisfactie al clientului la sala.

 
M-am gandit sa scriu acum despre acest subiect, pentru a avea timp sa organizati aceste actiuni, unele mai simple si cu un buget mai mic iar altele mai complexe, care cer si un buget pe masura sau chiar necesita ajutorul din partea unei agentii specializate in organizarea de evenimente.
 
Pe partea de marketing, vorbim despre una dintre cele cateva luni din an, cand este ideal sa facem promotii. Dar sa nu uitam un lucru important, toate actiunile pentru decembrie trebuie anuntate la sfarsitul lunii noiembrie pentru a avea un efect cat mai mare. De ce spun asta? Pentru ca dupa ce incepe luna decembrie, suntem cu totii “programati” parca, sa ne gandim doar la vacanta, zapada, ski si desigur la Mosul cel darnic, imbracat in rosu tot din motive de marketing :). Si de ce sa ratam ocazia ca acest Mos sa le puna celor dragi sub brad un abonament la fitness sau un pachet de antrenament personal pentru zilele de dupa vacanta cand se vor intoarce cu cateva kilograme in plus? 
 
Deci fie ca vom face reduceri de pret la abonamentele cu durata mai mare, fie ca vom da 1 luna in plus la abonament, fie organizam actiuni de genul “vino cu un prieten”, trebuie sa actionam acum, sa ne gandim campaniile cu atentie si sa le comunicam din timp. Clientii isi fac si ei niste calcule la randul lor, in care includ si vacanta de sarbatori si daca le comunicam promotia cand deja au buzunarele (sau conturile :) ) goale, aceasta va ramane fara efect. Ca o masura de siguranta, va recomand sa ii selectati tocmai pe cei carora le expira abonamentele in aceasta perioada si sa le comunicati oferta promotionala. Veti avea surpriza sa observati ca unii dintre ei chiar o asteptau si aveau deja banii pusi deoparte pentru asta :). 
 
Dar nu doar promotiile sunt cele care ne aduc clienti la sala in luna decembrie. Hai sa vorbim putin si despre celelalte actiuni care se pot organiza in aceasta perioada. care ne aduc un capital de imagine extraordinar si contribuie la cresterea brandului salii pe termen lung.
 
Ma refer aici la actiunile destinate copiilor membrilor, daca aveti un Kids Club. Sosetele cu dulciuri pentru acestia si niste povesti despre Mos Nicolae citite intr-un decor aranjat de sarbatoare la lumina unor lumanari, le va aduce micutilor magia sarbatorilor in suflete si parintilor bucuria de a sti ca clubului "ii pasa" de piticii lor. Daca aveti multe activitati pentru copii la club, puteti organiza serbarea anuala de Craciun in care acestia sa aiba ocazia sa le prezinte parintilor ce au invatat intr-un an si sa primeasca cadouri. Asta se poate transforma intr-o traditie a clubului dar trebuie sa fiti constienti ca si bugetul alocat trebuie sa fie mai mare.
 
Imi aduc acum aminte de o actiune organizata in care toti copiii din Kids Club imbracati de sarbatoare au colindat in tot clubul, in sir si cu lumanari in maini. Efectul a fost extraordinar si am vazut clienti cu lacrimi in ochi. Nu uitati sa si rasplatiti micii colindatori pe masura.
 
Daca aveti deja un buget alocat pentru aceasta perioada, iti recomand cu drag Petrecerea de Craciun a membrilor. Asta iti va aduce avantaje enorme la capitolul fidelizare si nu necesita decat creativitate, un spatiu generos (care poate fi chiar in club) si un buget pe masura.
 
Mult succes si campanii cat mai reusite!
 
Pentru campanii de marketing reusite si evenimente originale scrie-ne pe adresa office@profitness.ro si venim sa iti acordam consultanta.
 
 
 
Aura TITIANU
Specialist in ComunicareFitness ManagementFitness Marketing
 
Analiza business/Creare business plan.
Recrutare si training personal.
Elaborare proceduri specifice fiecarui departament.
Elaborare plan de marketing/vanzari
Pregatire evenimente in club
E -mail :
 office@profitness.ro
 

Comenteaza

Cauta in:

Newsletter

Citeste acum