Wellness Show 2013 - o experienta incendiara

Wellness Show 2013 - o experienta incendiara

Wellness Show 2013 - o experienta incendiara

Wellness Show 2013 si-a inchis portile duminica trecuta, dupa 4 zile de energie incredibila care a atras mii de oameni!

Zonele de antrenament (Aerobic, Spinning/Cycling) au fost “punctele fierbinti”, iar standurile au fost locul unor demonstratii spectaculoase.

Organizat pentru prima oara la Wellness Show, concursul CORPORATE CHALLENGE i-a pus in lumina reflectoarelor pe oamenii-exemplu care nu uita de sala, desi petrec ore multe la birou. Cel mai important targ de fitness, spa, nutritie si ingrijire corporala s-a desfasurat intre 26 si 29 septembrie, in paralel cu Expomil, Cosmetic Beauty Hair, Modexpo si Targul Miresei; in aceasta perioada, Romexpo a fost vizitat de 28 000 de oameni. Din acest total, organizatorii estimeaza ca aproximativ 8 000 au venit la Wellness Show 2013.

Ce au cautat VIZITATORII? Ce spun EXPOZANTII?

Entuziastii sportului au incercat si au cumparat aparate de fitness, produse, gadgeturi si haine speciale de antrenament. La fel de cautate au fost si cazile de tip jacuzzi, saunele si paturile cu vibromasaj. De asemenea, targul a fost o ocazie excelenta pentru doritori sa profite de cele mai avantajoase abonamente oferite de gym-uri de top sau sa afle ce e nou in materie de nutritie sportiva.

"Pentru noi a fost o experienta foarte buna, ne-a bucurat faptul ca a existat un singur pavilion atat pentru partea de standuri, cat si pentru activitatile sportive organizate la Wellness Show 2013. Am avut destule interactiuni cu potentiali clienti si suntem incantati sa anuntam ca am reusit sa semnam, pe perioada targului, un contract care se afla in negociere de ceva timp si a carui valoare se ridica la 250 000 euro. Este vorba de echiparea unui club care se va deschide in curand in zona Pipera. Sugerez tuturor companiilor care activeaza in acest domeniu sa vina la editia de anul viitor, noi cu siguranta luam in considerare prezenta si in 2014 "– George Bakopanos, General Manager Living Well

"Am avut parte anul acesta de o expozitie foarte dinamica, a fost un real success pentru Life Fitness. Participarea noastra s-a incheiat cu multe colaborari, vanzari direct din stand si proiecte viitoare. Suntem foarte fericiti ca am reusit sa facem publica, cu ocazia Wellness Show, colaborarea cu Move On si World Class Romania. De asemenea, invitatii nostri din compania mama au fost foarte multumiti de show, ca si master-trainer-ul international Life Fitness, Marc Rohde (Germania), care a sustinut aici un curs de pregatire pentru instructorii romani. Asteptam cu interes si urmatoarele editii de Wellness Show! " – Oana Vlad, Online Marketing & Sales Life Fitness Romania

"A fost o super-experienta. Atmosfera antrenanta, super-organizare si suport neconditionat. Toata galagia din pavilioane a fost extrem de motivationala si va pot spune de pe acum ca ne dorim foarte mult sa revenim si anul viitor" Alexandra Vladunica, Marketing & Retail Manager Kettler Romania

"Fiecare client al nostru este tratat in mod individual, in functie de multiplele asteptari si nevoi - asa si participantii si-au putut alege clasele preferate din cadrul Wellnessshow. Zi de zi avem o responsabilitate care ne obliga si ne onoreaza: sa imprimam aceasta cultura a traiului sanatos in cele mai bune conditii. Am creat dependenta fata de activitatea fizica impreuna cu voi si pentru asta va multumim. Speram ca am surprins cu acest cocktail exploziv de energie la Welness Show 2013"Andreea Pautov, Marketing Manager World Class Romania.

"Atmosfera a fost incendiara, toate activitatile sportive au animat publicul si au creat un trafic extraordinar de vizitatori. Am cunoscut oameni foarte deschisi, foarte interesati de produsele noastre, si vizitatori bucurosi ca ne-au putut gasi la targ. A fost prima noastra participare la Wellness Show si a constituit, intr-adevar, cea mai buna oportunitate de promovare." Daniela Diaconu, Project Manager Gold Nutrition

"Am remarcat o si mai buna organizare ca anul trecut, evenimentul a fost mult mai animat, mult mai plin de viata. Ne incanta faptul ca am reusit sa intalnim foarte multe persoane interesate de o viata activa, sportiva si am remarcat, de asemenea, o crestere a numarului de vizitatori, per total. Ne bucura faptul ca din ce in ce mai multi oameni sunt interesati de industria fitnessului si ca acest domeniu este in plina dezvoltare" Alina Erbiceanu, Marketing Manager Club Moving

 SHOW-UL de nota 10 al TRAINERILOR

Trainerii prezenti la Wellness Show au fost in forma maxima! Fie ca au umplut cele doua zone ale Conventiei FIT4U, fie ca au facut show in standurile cu echipamente, instructorii romani si straini de la World Class, 168 Sport Station, Move On, Daimon sau neapartinand unui club anume, au cucerit definitiv publicul.

CINE SUNT CASTIGATORII de la CORPORATE CHALLENGE “Anonimii” de la HP Romania au castigat titlul de cea mai fit corporatie! Acestia au fost urmati in clasament, la foarte mica distanta, de echipa “iStone” de la KPMG si la un pic mai mult de 3 secunde de “Iepurii” de la BRD – Groupe Societe Generale. Premiul de Popularitate a mers catre singura echipa alcatuita exclusiv din fete – Napocensis de la Napocensis Medical Center.

Living Well, prin Polar, a premiat echipa care a reprezentat Fildas si Catena Group – Inimi Sanatoase, iar cei de la Life Fitness au acordat premiile echipe Oracle’s HAZ (Heart, Achievement, Zen).

Echipa alcatuita din Roxana Vancea, Adrian Maniutiu si Alexandru Ganci a fost extrem de aproape de podium! Cei trei au scos un timp foarte apropiat castigatorilor din acest an de la Corporate Challenge.

Corporate Challenge, concursul destinat celor mai activi angajati ai corporatiilor din Bucuresti, a fost unul din highlighturile targului. Competitia a avut loc sambata si a adus la start 14 echipe: “ORACLE'S HAZ (Heart, Achievement and Zen)” de la Oracle Romania, “OTP Performers” de la OTP Bank Romania, “Anonimii” de la HP Romania, “Iepurii” si “B.A.S.M.” de la BRD Group Societe Generale, “Portocala Mecanica” de la Orange Romania, “Napocensis” de la Napocensis Medical Center, “IBMers” de la IBM Romania, “EXE” de la EXE Software, “Iminent” de la Iminent Technologies, “Inimi Sanatoase” de la Fildas si Catena Grup, “XL Team” de la XL Team, “B.A.D” si “IStone” de la KPMG.

Incurajati de public si de trainerii World Class, participantii au trecut contracronometru prin 6 probe deloc usoare: SFOARA, URCARE PE PLYOBOX CU KETTLEBELLS, TRX FLOTARE SI ABDOMEN, RAMAT LA TRX, GENUFLEXIUNI CU HALTERA, RASTURNAREA CAUCIUCULUI.

NE-AU VIZITAT SI I-AM PREMIAT Tombola Wellness Show a adus zeci de premii vizitatorilor. Cea mai norocoasa a fost Elena Ramona Naum care a completat talonul primit la Conventia FIT4U si a castigat prin tragere la sorti o bicicleta stationara Group Cycle in valoare de 2 000 de euro, oferita de Technogym.

Pentru fotografii si alte informatii, acceseaza www.wellnessshow.ro

Comenteaza

Cauta in:

Newsletter

Citeste acum